söndag 12 augusti 2007

So it's over now

Premiärupplagan av Way out west är nu över och sammantaget så tycker jag arrangörerna kan se tillbaka på en riktigt lyckad festival. Helgen har bjudit på många bra konserter, men särskilt kommer jag att minnas de som var signerade The Hives, Albert Hammond Jr. och Teddybears Sthlm.

Stämningen har varit på topp i Slottsskogen och det har varit en rejäl åldersblandning inne på området. Med tanke på årets biljettförsäljning så är det väl ingen vågad gissning att vi kan vänta oss att få se Way out west nästa år igen. Jag har därför redan lovat mig själv att återkomma hit. Känn ingen sorg för mig Göteborg, och tack för en trevlig helg! Jag passade dessutom på att få några ord med The Hives, och den intervjun kan du hitta i nästa nummer av Groove.

1 kommentar:

Anna sa...

Way Out West var grymt!