fredag 10 augusti 2007

Getting started

Sommarvärmen, Way out west och för all del även undertecknad har nu intagit Göteborg. Det vilar en skön stämning över hela stan och folk verkar förväntansfulla inför det som komma skall. Och det med all rätt när man tittar på vilka artister man faktiskt lyckats få hit.

Trött efter tågresan så gled jag ändå förbi trädgår'n och lyssnade på en del av Lows och Wowen hands spelningar bara för att få ta min första festivalöl och känna att spektaklet är i gång. Imorgon väntar intervju med The Hives och sen vill jag för allt i världen inte missa Primal scream, Pogues och Manu Chao.

Jag tror och hoppas att det här kommer bli en härlig helg, och att man får chansen att träffa nytt folk och kanske hitta lite nya musikaliska favoriter. Men nu ropar sängen efter mig! Peace and love på er så ses vi kanske ute i vimlet...

Inga kommentarer: