tisdag 9 oktober 2007

Åh min fina grooveblogg

som jag har försummat dig!

Min vackra vän internet har undvikit mig, sitter nu på parisiska mcdonalds och äcklas av hamburgstonåringarna.

Utelivet här är ju bara stört mycket bättre än vad jag är van vid. Vilket iofs är Lund, men ändå...

Var ute med våra franska DJpolare förra helgen och det verkar som alla snygga svåra fransmän är polare med Faris i The Horrors. Mycket intressant, ska se om jag kan nästla mig in i deras gäng. Åh Faris...

Har inte hittat Jarvis Cocker än, är mycket besviken.

Och! Embassy spelade på VIPklubb här för ett tag sen! Vissa var ju för förfestande för att komma i tid, men klubben efteråt var fin. Det är otroligt hur mycket folk hypar sverige. Jag är det bästa sen skivat bröd här. Underbart.

1 kommentar:

Unknown sa...

Javisst är sverige gångbart utomlands, i alla fall när man snackar musik. för närvarande är jag i reykjavik, vår redaktör johan i kanada och två medarbetare till i amsterdam - så vi slänger ut tentaklerna! nina, hoppas vi ses i paris om några veckor
gary