måndag 9 juli 2007

Epilepsiparty für alle!


Jag väljer att göra min storartade bloggdebut med att hylla Frankmusik som jag snubblat över på myspace. Vilken man! Jag blir lycklig bara av att se hans retarderade jacka. Och inte nog med att hans myspace är den mest epilepsiframkallande jag sett på länge eller att han har en beundransvärd persikohy, VILKA LÅTAR! Detta gör mitt dryga måndagsrum till vilken newrave-/techno-/neonklubb som helst. So you gotta girlfriend och Heads we dance är ju rena kokset. Så på med era pastellwayfarers (jag har mina rosa på i detta nu), hämta glowsticksen och besök hans myspace så kommer lyckan vara gjord. Och snälla SverigeDJs ta honom i er famn och släpp honom aldrig.

1 kommentar:

Anonym sa...

http://underbarnen.blogg.se/1183312340_frn_ett_stlle_till_et.html#comment